Elektronikaffald modtages kun i bemandet åbningstid på Stenløse Genbrugsstation

Fra den 23. august 2024 kan elektronikaffald kun afleveres i den bemandede åbningstid på Stenløse Genbrugsstation. Det gælder affaldstyperne: TV & skærme, Småt elektronik og Mellemstort elektronik.

Tryghed på genbrugspladserne

Vi har desværre oplevet gentagne episoder med organiseret klunsning/tyveri på pladsen i den ubemandede åbningstid på Stenløse Genbrugsstation, hvilket især har ramt elektronikaffaldet.

Dette har skabt utryghed, og vi har derfor besluttet at ændre proceduren for at modtage elektronikaffald.

Elektronikaffald skal fremover afleveres på samme måde som farligt affald, som også kun modtages i den bemandede åbningstid.

Vi hjælper dig med dit affald på genbrugspladsen

Vi opfordrer derfor alle til at besøge genbrugsstationen i den bemandede åbningstid, hvor vores personale står klar til at tage imod jeres elektronikaffald og hjælpe jer på bedst mulig vis.

Du kan læse mere om genbrugsstationerne på kommunens hjemmeside Egedalsorterer.dk.

Hold dig opdateret

Tilmeld dig nyheder om genbrug og affald

Find os

Dronning Dagmars Vej 200